Handelsbetingelser hos Dækhotel dk a/s
Generelle oplysninger
DÆKHOTEL DK A/S
Hørskætten 22
2630 Taastrup
CVR nr.: 29623104
Telefon: 27270533
E-mail: info@daekhotel.dk
Priser
Hos DÆKHOTEL DK A/S er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Der tages forbehold for prisfejl.
Betaling
Når du booker en tid hos DÆKHOTEL DK A/S opkræver vi ikke betaling. Betaling sker fysisk på vores adresse efter ydelsens udførelse til den aftalte pris. Betaling kan her ske med betalingskort, MobilePay eller kontant.
Levering og ydelser
Skift-Selv-Hjulskifte:
Har du booket Skift-Selv hjulskifte, ankommer du ved vores adresse ved den i ordrebekræftelsen aftalte tid, og har herefter 45 minutter til at udføre hjulskiftet ved den tildelte lift.
Dækhotel-dk-Hjulskifte
Har du booket Dækhotel dk til at udføre hjulskiftet, ankommer du ved vores adresse ved den i ordrebekræftelsen aftalte tid, og efter 30 minutter bør du være klar til at køre videre. Du kan i mellemtiden nyde en kop kaffe eller kakao i vores venteområde.
Dækhotel:
Ved booking af dækhotel er opbevaringsprisen gældende for maksimum 4 hjul med eller uden fælge, og dækker en sommer/vintersæson, svarende til maksimum 8 måneder.
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fristen løber fra den dag, aftalen blev indgået. Hvis du ønsker at få ydelsen leveret, før fristen udløber, kan du give dit udtrykkelige forudgående samtykke til, at leveringen begyndes, og at fristen stopper, når ydelsen er fuldt leveret. I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.
Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, og ønsker du efterfølgende alligevel at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling for det arbejde, der allerede er leveret.
Du skal inden 14 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved Dækhotel dk A/S, Hørskætten 22, 2630 Taastrup, mail info@daekhotel.dk eller telefon 27270533. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Tilbagebetaling
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, og ønsker du alligevel at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for det arbejde, der allerede er leveret.
Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Reklamationsret
Hvis du ikke er tilfreds med tjenesteydelsen, kan du kontakte vores os på info@daekhotel.dk eller tlf. 27270533
Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du oplever problemer.
Du har ret til at få udbedret eventuelle mangler ved tjenesteydelsen, som kan tillægges ydelsens beskaffenhed, med mindre der er tale om egne omstændigheder, eller andre ydre omstændigheder, som vi efter dansk ret ikke kan blive gjort ansvarlige for.
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Registreringsnummer
Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for DÆKHOTEL DK A/S. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.
Klagemuligheder – oversigt og links
Har du en klage over et produkt eller ydelse, købt på vores hjemmeside, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@daekhotel.dk